Automated Document Inserter (ADI)

Automated Document Inserter/Inserarea automată a documentelor (ADI) automatizează inserarea documentelor într-o cutie. ADI imprimă documentele, le tamponează și le pliază și le introduce automat în cutie.

Rapid și eficient

Introducerea manuală a documentelor în cutii este un proces care necesită multă muncă și este predispus la erori. Imprimarea și inserarea automată a documentelor permite îmbunătățirea timpilui de livrare și eficiența generală în procesul de ambalare. Pot fi acceptate multe tipuri de documente. Acestea includ bonuri de ambalare, facturi, manuale, informații de retur și etichete de retur. Precizia este esențială, astfel încât fiecare comandă este scanată pentru a verifica dacă documentele corecte sunt tipărite și adăugate.

Feeder (alimentator) de documente complet automatizat
Capacitate de 700 de cutii pe oră
Pliat automat în cutie
Verificarea comenzii garantează că documentul potrivit este întotdeauna în cutia potrivită
Implementarea este rapidă și simplă datorită interfețelor software standard
ROI rentabil în mai puțin de 1 an

downloads relevante

Broșură Inther ADI (2 MB)

Automatizarea introducerii documentelor (ENG)

Contact

VREȚI SĂ FACEȚI PROCESUL DE AMBALARE MAI EFICIENT?

contactează-ne +40 729 090 509

Cum vă putem ajuta?