Inspecții & întreținere

inspecții la fața locului (onsite)

Conform planului de întreținere, Inther oferă inspecții periodice (în conformitate cu instrucțiunile OEM) ale diferitelor componente ale sistemului dvs. pentru a garanta timpul de funcționare și a îmbunătăți performanța. Desigur, orice programare a momentelor de execuție a inspecției va fi stabilită cu dvs. Inspecțiile includ:

  • Verificări vizuale și funcționale amănunțite și sistematice în urma unor liste de verificare specifice de inspecție
  • Mici modificări și/sau reparații imediate (în funcție de disponibilitatea timpului și a pieselor de schimb necesare)
  • Un raport de inspecție detaliat de către inginerul de service implicat care acoperă o enumerare a sarcinilor executate, discrepanțe stabilite, propuneri de reparații recomandate și recomandări pentru utilizatorii și personalul de întreținere.
Timp de funcționare a sistemului maximizat
Ingineri de service calificați
Inclusiv mici modificări și reparații
Rapoarte de inspecție detaliate cu recomandări

Mentenanță

Pe baza inspecțiilor la fața locului, Inther stabilește programul de întreținere preventivă recomandată la distanță și la fața locului, în conformitate cu instrucțiunile OEM pentru optimizarea timpului de funcționare și a performanței sistemului. Întreaga programare a întreținerii preventive se va face bineînțeles în acord reciproc. În plus față de întreținerea preventivă la fața locului, perioadele anuale de întreținere preventivă de la distanță vor fi convenite în SLA, care vor fi executate de Inther prin conexiune VPN.


mentenanță onsite

Sarcinile de întreținere preventivă la fața locului de către inginerul de service implicat sunt:

  • Înlocuirea/repararea preventivă a pieselor (cum ar fi curele, role, etc.) în conformitate cu instrucțiunile de întreținere OEM
  • Modificările și/sau reparațiile necesare (menționate separat în raportul de mentenanță preventivă)
  • Propunere de reaprovizionare pentru piesele uzate scoase din depozitul dvs de piese de schimb
  • Raport de mentenanță preventivă, care listează o enumerare a sarcinilor executate, discrepanțe stabilite, propuneri de reparații recomandate care nu au putut fi efectuate în timpul disponibil, propunere pentru reaprovizionarea pieselor de schimb uzate și recomandări pentru utilizatorii dvs. și personalul de întreținere.

mentenanță la distanță

Sarcinile de întreținere preventivă de la distanță care sunt executate de Inther sunt:

  • Verificarea bazei de date pentru date persistente/vechi și fișierele jurnal (log files) ILC pentru erori
  • Verificarea tabelului și a spațiului pe hard disk și înregistrarea evenimentelor (event log) pentru erori
  • Verificarea utilizării memoriei ILC și a interfeței web
  • Crearea unui dump/export al bazei de date și curățarea fișierelor jurnal vechi
  • Crearea unui raport detaliat după fiecare întreținere preventivă de către inginerul de service implicat, inclusiv o enumerare a sarcinilor executate, o prezentare generală a parametrilor verificați și recomandări pentru utilizatorii și personalul de întreținere.

mentenanță corectivă

În timp ce încercăm întotdeauna să evitați necesitatea întreținerii corective prin inspecții și întreținere preventivă, ocazional echipamentul (piesele) se pot defecta, făcând necesară imediat o reparație (neplanificată). Fiți siguri că tehnicienii noștri cu înaltă calificare sunt disponibili 24/7 și pot fi de obicei la fața locului în termen de 4 ore pentru a rezolva orice defecțiune.

AVEȚI ÎNTREBĂRI DESPRE serviciul de Suport pe viață?

contactează-ne +40 729 090 509

Cum vă putem ajuta?