Software Patch Management*

*MANAGEMENTUL CORECȚIILOR SOFTWARE

Inther garantează întreținere și suport pentru o perioadă de cel puțin 10 ani de la implementarea versiunii inițiale, rezolvând cât mai curând posibil toate incidentele cu scopul de a restabili funcționalitatea normală a sistemului dumneavoastră. Extensiile specifice clientului sunt posibile pentru o perioadă de cel puțin 5 ani de la implementarea versiunii inițiale.

În plus, Inther pune la dispoziție orice patch release pentru software-ul ILC, cu de obicei toate lucrările necesare de dezvoltare, instalare și testare pentru upgrade-urile incluse în SLA. Folosiți servere furnizate de Inther? Apoi, sistemul de operare periodic și patch-uri de securitate ale serverelor dumneavoastră fizice și virtuale sunt incluse în SLA, în conformitate cu instrucțiunile originale ale furnizorului! După executarea corecțiilor sistemului de operare, Inther validează procesele ILC. De asemenea, Inther inițiază propuneri pentru corecții/patches critice de securitate.

Aveți nevoie de mai multă acoperire, inclusiv de actualizări majore ale pachetelor de software? Toate acestea pot fi acoperite în Service Level Agreement! Simțiți-vă liber să vă adresați oricând.

AVEȚI ÎNTREBĂRI DESPRE serviciul de Suport pe viață?

contactează-ne +40 729 090 509

Cum vă putem ajuta?