îmbunătățiri

După livrarea sistemului de intralogistică Inther, rămânem în dialog constant cu dvs. pe toată durata de viață tehnică a sistemului. Pe baza ingineriei și analizei continue a datelor în timp real, pot apărea în timp diverse posibilități de îmbunătățire și ajustare, care fac sistemul dvs. de depozit mai eficient, mai rapid și mai performant din punct de vedere calitativ. Acestea pot fi generate de: 

  • Diferențele de experiență versus ipotezele pre-proiect care au ca rezultat diferențe în profilurile comenzilor;
  • Noi cunoștințe și perspective, care apar în timp;
  • Evoluții tehnologice noi/îmbunătățite;
  • Evoluții sociale și economice care provoacă o schimbare puternică a circumstanțelor și/sau a profilurilor comenzilor, cum ar fi boala sau penuria pe piața muncii.

La mult timp după livrare, echipa dvs. și echipele noastre de ingineri de service monitorizează constant modul în care putem menține sistemul actualizat și eficient. Există două posibilități de îmbunătățire aici:

  • Cerere de schimbare/Request for Change (RfC)
    Pentru acțiuni de îmbunătățire mai mici, în special legate de software;
  • Proiecte de servicii/Service projects
    Ajustări mai mari, de obicei însoțite de diverse ajustări hardware și/sau extensii.

În acest fel, menținem sistemul intralogistic Inther relevant și adaptat optim la nevoile dvs. în schimbare pe toată durata de viață tehnică!

AVEȚI ÎNTREBĂRI DESPRE serviciul de Suport pe viață?

contactează-ne +40 729 090 509

Cum vă putem ajuta?