suport la distanță
suport 24/7
suport la distanță
Ori de câte ori personalul dvs. tehnic (instruit și sprijinit de documentația OEM furnizată de Inther) nu poate rezolva un incident la locația dvs., există întotdeauna asistență instantanee 24/7 din partea inginerilor calificați ITIL în primă linie la Inther Service Desk (birou de servicii).
Având timpul de răspuns garantat, așa cum s-a convenit în SLA, aveți asigurate următoarele metode de asistență:
- Gestionarea directă a incidentelor prin telefon de către inginerii noștri experimentați în prima linie (nu operatori)
- Conectare la sistem pentru asistență de la distanță – cercetările arată că până la acel moment 99% din toate incidentele au fost rezolvate pentru a maximiza timpul de funcționare al sistemului dumneavoastră!
- Asigurarea asistenței la fața locului în cazul defecțiunilor mecanice.
Service și asistență 24/7
Timp de funcționare a sistemului maximizat
Contact direct calificat cu inginerii în prima linie
Timp de răspuns garantat
Toate incidentele care apar în software-ul ILC, software-ul PLC și baza de date sunt acoperite de SLA-ul dvs. cu timpul de răspuns și reacția garantată de la Inther, în funcție de prioritatea incidentului. Toate incidentele pot fi raportate prin portalul nostru ușor de utilizat pentru clienți. Portalul nostru pentru clienți este în engleza, germană și olandeză.