Serviciu complet
La Inther Group, continuăm să lucrăm cu dvs. pe tot parcursul ciclului de viață al sistemului. Totul este despre maximizarea fiabilității, timpul de funcționare și profitul investiției voastre! Serviciile și asistența sunt una dintre caracteristicile distinctive ale Inther Group. Echipa noastră de service este disponibilă 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, pe tot parcursul anului. Suportul direct din partea personalului de service calificat asigură suport optim și disponibilitate maximă a sistemului dumneavoastră.
Călătoria clientului
Punerea în funcțiune a unui sistem este începutul unei lungi călătorii pentru Inther Service. O călătorie pe care o începem împreună sub forma unui parteneriat. Nu ne place să vorbim în termeni de client și furnizor, vorbim în termeni de parteneri. Când afacerea dvs. se schimbă, luăm inițiativa în mod proactiv de a lucra cu dvs. pentru a adapta sistemul la noile nevoi. Fiabilitatea și flexibilitatea sunt factori cheie în acest sens.
acorduri la nivel de servicii (SLA)
Ne putem adapta nivelul de servicii și asistență în întregime la cerințele dvs. sub forma unui Acord de Nivel de Servicii (SLA). În acest SLA subliniem toate aspectele legate de suport, timpul de răspuns, garanția la fața locului, întreținerea preventivă și inspecțiile.
Service și suport 24/7: contact direct cu angajații calificați ITIL
Management profesional al pieselor de schimb
Timp de răspuns garantat
Garanție la fața locului
Întreținere și inspecție personalizate
Inginerie rezidențială calificată
ÎNTREȚINERE ȘI INSPECȚIE PREVENTIVĂ
Inther Group poate oferi un plan de mentenanță personalizat, în funcție de nevoile dumneavoastră. Acest lucru poate varia de la asistență la distanță până la instruire la fața locului, completă cu inspecții vizuale cu recomandări de sistem. De asemenea, putem colabora cu dvs. pentru a vă oferi inginerie rezidențială, ceea ce înseamnă că departamentul de inginerie la fața locului va avea personal permanent de experți Inther Group.